جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۲۸۷۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
نمایشگاه گروهی عکس «نورا» جمعه ۲۵ آذر در گالری خانه عکاسان جوان افتتاح می‌شود.
«نورا» به گالری خانه عکاسان جوان رسیدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه عکس «نورا» در برگیرنده آثار ۸ عکاس جوان است که آثار خود را با موضوع نور، در این روزهایی که تیرگی بر هر چیز سایه افکنده، به نمایش خواهند گذاشت.

خبرگزاری مهر افزود: در این نمایشگاه آثاری از سیدمحمدحسن ابراهیمی، آهو اصولی، نرگس خوشنویسان، صفا رمضانی، آتنا شریفی، فانیذ شهمیرزادی، مهلا صاحبی و آزاده مؤذن جام، در گالری خانه عکاسان به نمایش در خواهند آمد.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «رقص نور و سایه، سماع رنگ و نور، جوانه در جوانه پویش و جاودان در جودان زیبایی؛ نه آنکه ما خالقش باشیم که تنها انعکاس آن هستیم. هرچه زیبا و فریباست در هرجا و همه‌وقت آفریده اوست و ما کمی بیشتر تماشا کردیم، عمیق‌تر دیدیم و توانستیم با ابزار هنر عکاسی آن را به تصویر کشیم. آنچه بود و هست و همه‌مان ساده از کنارش می‌گذریم، ما که جان خود با نور شستیم، در رقص نورا، دیگرانی را فرا می‌خوانیم که اگر چشمان‌تان می‌طلبد: «بسم‌الله نور»

نمایشگاه گروهی عکس «نورا» آثار هنرمندان فارغ‌التحصیل خانه عکاسان جوان است که در تاریخ جمعه ۲۵ آذر ساعت ۱۷ افتتاح و تا دوم دی‌، ادامه دارد. گالری خانه عکاسان در خیابان ولیعصر، خیابان اسدآبادی (یوسف آباد)، خیابان چهارم، پلاک ۳، طبقه دوم واحد ۳ واقع است. این گالری روزهای شنبه تعطیل است.
نظر شما