جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۵
کد خبر: ۱۲۸۸۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸
خانه کودک مشارکتی«برکه آبی» و «ذهن پویا » با هدف تعلیم و تربیت و پرورش کودکان در منطقه 22 افتتاح شد.
خانه های کودک مشارکتی «برکه آبی» و «ذهن پویا »  در منطقه22 افتتاح شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، خانه های کودک مشارکتی «برکه آبی» و «ذهن پویا » با بسته‌های آموزشی علمی و استاندارد در فضایی شاد و دلپذیر با امکانات بازی و تفریح و سرگرمی و با هدف ارتقا و  افزایش هوش و زبان و رشد اجتماعی کودکان، از نوگلان ۱ تا ۶ سال ثبت‌نام به عمل می آورد.

 این خانه های  کودک دارای مهدکودک نیمه وقت با پکیج آموزشی کامل و همچنین دوره‌هایی چون کانون شادی، نمایش خلاق، شعر و بازی گروهی، کارگاه مادر و کودک، کاردستی، شعر و قصه، بازی‌های گروهی، کارگاه مهارت‌های خلاقانه کودک برای رده سنی کودکان قبل از دبستان تحت نظر مربیان مجرب و کارآزموده در حوزه خلاقیت کودکان در این مرکز و در فضای مفرح برگزار می‌شود.

خانه کودک مشارکتی آفتابگردون یکی دیگر از مراکز مشارکتی  منطقه 22  میباشد که با افتتاح این دو مرکز در حال حاضر شهروندان می توانند از خدمات 3 خانه کودک مشارکتی بهره مند شوند.

 والدین علاقه‌مند جهت ثبت نام فرزندان خود می‌توانند به بلوار گلها، میدان اتریش ، خیابان یاس نهم، پلاک 20 ، خانه کودک برکه آبی مراجعه و یا با شماره 44704808 تماس بگیرند و جهت ارتباط با خانه کودک ذهن پویا می توانند به شهرک گلستان، بلوار هاشم زاده، سروستان 11 مراجعه و یا با شماره تلفن 44747942 تماس بگیرند.
نظر شما