پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۸
کد خبر: ۱۲۸۸۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۶
اقیانوس پارک منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد و ۸ فروشگاه شهروند محله به بهره‌برداری رسید.
افتتاح اقیانوس پارک و ۸ فروشگاه شهروند محله
به گزارش پایگاه خبری فرهنگ  هنر ؛ در هفدهمین شنبه امید و افتخار اقیانوس پارک در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد و به طور همزمان ۸ فروشگاه شهروند محله با حضور پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، حمیدرضا صارمی معاون معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران، محمد امین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران، سید محمدحسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد، داوود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند، امیر قاسمی سرپرست ستاد گردشگری شهرداری تهران، حمید جوانی شهردار منطقه ۳ و جمعی از مدیران شهری و اهالی رسانه ها به بهره برداری رسید.

 موضوع محوری و اصلی این مجموعه تفریحی، آشنایی بازدیدکنندگان با حیوانات دریایی (ایران و جهان) به ویژه ماهی های بومی (اندمیک) ایران و نیز چگونگی حفاظت از محیط زیست دریایی است.

اقیانوس پارک با همکاری یک گروه دانشگاهی متخصص در زمینه آبزیان اجرا شده و یک مجموعه علمی-آموزشی بسیار ارزشمند به شمار می رود که برای تمامی اقشار جامعه مفید است.

فروشگاه‌های جدیدی که امروز شنبه افتتاح می‌شود در قالب فروشگاه‌های «شهروند محله» و با مشارکت بخش خصوصی در استان البرز و مناطق یک، چهار، ۱۱، ۱۸ و ۲۲ شهرداری تهران خواهد بود.

همچنین طرح فروش اعتباری و اقساطی لوازم خانگی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در راستای تاکید شهردار تهران در خصوص تسهیل خرید کالاهای بادوام و دسترسی بهتر شهروندان به انواع لوازم خانگی باکیفیت، از طریق فروشگاه‌های منتخب شهروند رونمایی شد.

انتهای پیام/
نظر شما