جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۹
کد خبر: ۱۲۸۹۵۴
|
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
نام نویسی در سومین دوره مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای از اول دی‌ماه به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری واحدهای جهاد دانشگاهی در ۱۵ استان کشور آغاز می‌شود.
آغاز نام‌نویسی مسابقات ملی کتاب سه دقیقه‌ای از اول دی ماهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ، در این دوره ۲۰ واحد سازمانی جهاددانشگاهی در ۱۵ استان کشور شامل آذربایجان شرقی، اصفهان (دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان)، البرز، ایلام، خراسان شمالی سمنان، مازندران، کردستان، یزد، همدان، فارس، گیلان، مرکزی، زنجان، تهران (امیرکبیر، هنر، تهران، خواجه‌ نصیرالدین طوسی‌، علم و صنعت) اجرای مرحله مقدماتی مسابقات را به عهده دارند.

ایرنا افزود: نام نویسی در مسابقات از اول دی ماه تا اول بهمن ماه ۱۴۰۱ توسط واحدهای مجری انجام می‌شود و دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند در دو بخش تخصصی و آزاد شرکت کنند.

برای هر یک از واحدهای مجری در مرحله مقدماتی، علاوه بر بخش آزاد، یک موضوع تخصصی نیز در نظر گرفته شده است. دانشجویان علاقه‌مند به موضوع تخصصی می‌توانند در این بخش شرکت کنند، در غیر این‌صورت می‌توانند در بخش آزاد نام نویسی کنند.

در این مسابقات دانشجویان باید کتاب‌های مورد نظر خود را در سه دقیقه معرفی کنند و در این سه‌دقیقه مهمترین پیام و ایده اصلی کتاب یا برشی از کتاب مورد نظر را به مخاطبان منتقل کنند. ملاک اصلی ارزیابی، علاوه بر محتوای کتاب، شامل نحوه ارایه و رعایت فنون و مهارت‌های ارتباطی است. امتیازات هر نفر پس از ارایه توسط هیئت داوران و براساس فرم‌های ارزیابی محاسبه می‌شود.

در این مسابقات دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور می‌توانند شرکت کنند.

این مسابقات از سال ۱۳۹۹ و با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی در دانشگاه ها، آشنایی دانشجویان با کتاب و به اشتراک گذاشتن تجربه‌های کتابخوانی در قالب‌های بدیع آغاز شد. این دوره از مسابقات با مشارکت مرکز رسانه ای شیرازه و اپلیکیشن نوار برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای نام نویسی در این مسابقات می‌توانند به دفاتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی در واحدهای مجری به شرح زیر مراجعه کنند، همچنین دبیرخانه این مسابقات مستقر در سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی با شماره تلفن ۰۲۱۶۶۹۵۲۷۲۷ پاسخگوی مخاطبان است.

واحدهای مجری:

سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی/ ۰۴۱۳۳۳۲۱۱۲۰

جهاددانشگاهی واحد استان البرز/ ۰۲۶۳۴۵۰۵۱۵۱

جهاددانشگاهی واحد اصفهان/ ۰۳۱۳۷۹۳۲۰۶۹

جهاددانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیر/ ۰۲۱۶۶۴۶۵۳۹۲

جهاددانشگاهی واحد استان ایلام / ۰۸۴۳۲۲۴۷۷۴۹

سازمان جهاددانشگاهی تهران/ ۰۹۰۱۸۲۹۸۹۰۳

جهاددانشگاهی واحد استان چهارمحال و بختیاری/ ۰۳۸۳۲۳۲۰۰۷۰

سازمان جهاددانشگاهی خواجه نصیر الدین طوسی/ ۰۲۱۸۸۴۶۶۲۰۰

جهاددانشگاهی واحد استان خراسان شمالی/ ۰۵۸۳۲۷۲۹۳۷۲

جهاددانشگاهی واحد استان زنجان/ ۰۲۴۳۳۰۳۵۳۰۱

جهاددانشگاهی واحد استان سمنان/ ۰۲۳۳۳۳۳۷۲۷۶

جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان/ ۰۳۱۳۳۹۱۲۷۱۱

جهاددانشگاهی واحد علم و صنعت/ ۰۲۱۷۷۲۲۹۴۳۴

جهاددانشگاهی واحد استان فارس/ ۰۷۱۳۲۳۰۰۷۱۶

جهاددانشگاهی واحد استان کردستان/ ۰۸۷۳۳۲۸۷۵۱۷

سازمان جهاددانشگاهی استان گیلان/ -۲۰۱۳۳۳۳۶۲۴۶۱

جهاددانشگاهی واحد استان مرکزی/ ۰۸۶۳۲۷۹۲۰۳۳

جهاددانشگاهی واحد استان همدان/ ۰۸۱۳۸۳۸۰۵۷۱

جهاددانشگاهی واحد هنر / ۰۲۱۶۶۴۱۴۴۰۲

سازمان جهاددانشگاهی استان یزد/ ۰۳۵۳۸۳۰۳۴۶۰
نظر شما