شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۷
کد خبر: ۱۲۹۲۰۶
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰
در پی درگذشت شبان شهیدی مقدم دکتر علی اکبر صالحی و دکتر محمد رضا عارف پیام تسلیتی بدنبال در گذشت شبان شهیدی مؤدب فرستاند
پیام تسلیت دکتر علی اکبر صالحی و دکتر محمدرضا عارق در پی درگذشت ئکتر شبان شهیدی مودب‎‎به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دکتر علی اکبر صالحی و دکتر محمد رضا عارف طی پیامی درگذشت شبان شعیدی موؤدب سفیر وقت جمهوری اسلامی ایران  و هم چنین معاون پیشین مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به شرح ذیل تسلیت گفتند.

درگذشت دوست و برادر گرامی جناب آقای دکتر شهیدی مودب که از مدیران و شخصیت های خوشنام  کشورمان  بودند، موجب اندوه و تاثر عمیق گردید.

مرحوم شهیدی مودب  چه در زمانی که مسئولیت معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد را بر عهده داشتند و چه زمانی که در مقام سفیر ایران در کشور اندونزی  فعالیت می کردند از مدیران خوشنام و سخت کوش ایران اسلامی بودند و  سابقه درخشانی در خدمت به جامعه رسانه ای کشور ، میهن اسلامی و مردم عزیز ایران  داشتند. مجموعه بنیاد امید ایرانیان نیز این افتخار را داشت در مقطعی از نظرات مشورتی ایشان بهره مند شود.

اینجانب مصیبت فقدان  آن انسان شریف را به خانواده گرانقدر و سایر بازماندگان محترم و همکاران آن عزیز سفر کرده تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت و غفران واسعه الهی و همنیشنی با اولیاء الله  و برای بازماندگان معزز صبوری و  عمر با عزت مسئلت می نمایم.

محمدرضا عارف

انا لله و انا الیه راجعون

خبر فقدان دوست و شخصیتی مؤمن، خدوم، سلیم النفس، ادیب و به تمام معنی فرهیخته جناب دکتر شهیدی موجب تألم، تأثر و تأسف فراوان گشت. دکتر شهیدی مؤدب در طول عمر با برکت خود منشأ خدمات ارزنده‌ای به کشور و ملت عزیز ایران بود. ایشان ضمن برخورداری از علم ‌و فضیلت انسانی در غایت تواضع بود. ایشان واقعا یک متأله به تمام معنی بود. سراسر شور در عبادت خالق و خدمت به خلق بود. این ضایعه غمبار را به صاحبان قلم و دوستان و خانواده مکرم ایشان صمیمانه تسلیت عرض می کنم. عاش سعیدا و مات سعیدا روحش شاد و یادش گرامی باد.
                                         
 علی اکبر صالحی
نظر شما