پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۰
کد خبر: ۱۲۹۲۰۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، برنامه های میدانی و مجازی توسط فرهنگ سرای ولاء برگزار می شود.
برنامه فرهنگسرای ولاء به مناسبت سومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی‎‎به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  محسن دستمالچی رئیس فرهنگسرای ولاء از برگزاری برنامه «مثل یک پدر» در قالب مسابقه داستان نویسی با هدف آشنایی و ترویج روحیه ایثار وشهادت در بین دانش آموزان منطقه20 خبر داد و گفت: استعدادیابی نوجوانان مستعد و فعال در حوزه های فرهنگی،کارکردن جهت رشد و اعتلای این قشر تاثیرگذار در جامعه از اهداف برگزاری این برنامه است.

وی  همچنین از برگزاری برنامه «کتابستان20» خبر داد و گفت: «به همین مناسبت قرار است مراسم رونمایی کتاب همراه (روایتی ازخاطرات شهیدسردارسلیمانی) با حضور نویسنده اثر و ناشر و همچنین مهمانان ویژه و دوستاران حوزه کتاب و کتاب خوانی به مناسبت شهادت سردارسلیمانی روز سه شنبه 13دیماه از ساعت 10 تا 12 در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و هنری شیخ صدوق(ره) برگزار می گردد.

وی در ادامه افزود: در آستانه 13دی ماه1401 سالگرد شهادت شهید سلیمانی محصولات مجازی با موضوع چهره بین المللی مقاومت و همچنین ویژه برنامه ژنرال با هدف معرفی کتابی با همین عنوان به نوجوانان  تولید  و در قالب پادکست، نماهنگ، کلیپ و فتوکلیپ، توسط همکاران فرهنگ سرا در شبکه های اجتماعی منتشر می شود. شایان ذکراست تمامی این محصولات مجازی در کانال آپارات فرهنگ سرا به نشانی؛farhangsaravela   بارگذاری می شود.

 رئیس فرهنگ سرای ولاء در پایان از فضا سازی فرهنگ سرا به همین مناسبت و ایام فاطمیه اطلاع داد و گفت: با  سیاه پوش کردن و نصب پرتابل هایی مزین شده به تصویر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی،  نمای بیرونی فرهنگ سرا  برای ایام سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی فضا سازی خواهد شد.

این برنامه‌ها با رویکرد الگوسازی و معرفی مکتب و شخصیت حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک قهرمان ملی به صورت  مجازی و حضوری برگزار می‌شود و امیدواریم بتوانیم گوشه ای از دِین خود را به این شهید والا مقام ادا کنیم.

فرهنگ سرای ولاء در شهر ری،میدان نماز واقع شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33399383 تماس بگیرید.
نظر شما