دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۲۹۲۱۰
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
مجتمع فرهنگی هنری به مناسبت فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، ویژه برنامه «طلایه‌داران جهاد و مقاومت» را برگزار می‌کند.

گرمیداشت سالگرد شهادت «سردار دل‌ها» در مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مجتمع فرهنگی هنری نور به منظور گرامی‌داشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان غیورش، ویژه برنامه «طلایه‌داران جهاد و مقاومت» را با هدف آشنایی با شخصیت و مکتب شهید سلیمانی و شناساندن مفاهیم عمیق انقلاب و انقلابی‌گری حقیقی به نسل جوان، روز دوشنبه 12 دی‌ماه ساعت 10 صبح برگزار می‌کند. 

این برنامه که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می‌شود، شامل بخش‌های مختلف از جمله سخنرانی در خصوص رشادت‌ها و حماسه‌سازی‌های سردار، نقل خاطرات خانواده‌های شهدا از مهربانی و مردم‌داری حاج قاسم، پخش نماهنگ مقاومت، مداحی و ... است. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت اله کاشانی، بعد از پل شهید ستاری، جنب شهر کتاب، مجتمع فرهنگی هنری نور مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44088708 تماس بگیرند.


نظر شما