شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۳
کد خبر: ۱۲۹۲۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۷
کارگاه آموزشی-روانشناسی"صمیمانه" با محوریت " مسئولیت پذیری"12 دی ماه در فرهنگسرای گلستان برگزارمی شود.
کارگاه آموزشی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،در دنیایی که ما امروزه در آن زندگی می‌کنیم، ویژگی‌های شخصیتی پایدار از جمله مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در ذهنیت اطرافیان و دیگران هستند. یکی از این ویژگی‌های شخصیتی "مسئولیت‌پذیری" است. 
مسئولیت پذیری یک الزام و تعهد درونی از سوی فرد برای انجام مطلوب همۀ فعالیت هایی که بر عهدۀ او گذاشته شده است، تعریف می شود. 
بسیاری از افراد دوست دارند که مسئولیت پذیرتر شوند ،اما فکر می کنند دیگر قادر نیستند برای رشد و پرورش این ویژگی کاری انجام دهند. اما نتایج مطالعات گوناگون نشان داده است که خوشبختانه مسئولیت پذیری ارثی نیست ،بلکه معنا و مفهومی قراردادی،اخلاقی و تربیتی است که می تواند در هر زمانی فرا گرفته شود.
 بر همین اساس،کارگاه آموزشی-روانشناسی"صمیمانه" در تاریخ 12 دی ماه  با محوریت " مسئولیت پذیری" در فرهنگسرای گلستان برگزار می شود.
این کارگاه روز دوشنبه  از ساعت 10 تا 12 با حضور دکتر لیلا قاسمی، متخصص نوجوان و خانواده و نفر برتر استعدادهای درخشان مقطع دکترا، برگزار می شود.
شهروندان  و علاقه مندان به بهره مندی از این برنامه می توانند به نشانی: نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.
نظر شما