شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۴۳
کد خبر: ۱۲۹۲۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱
فرهنگسرای رویش ویژه برنامه "انگشتر و ماه" را به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ، روز سه شنبه 13 دی ماه در سالن آمفی تاتر خانه فرهنگ مهرآباد برگزار می کند.

ویژه برنامه به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه9 ، همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دلها ، اسوه مقاومت و ایستادگی؛ سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" که عمر با برکت خود را در دفاع ازعزت، اقتدار و امنیت ملت بزرگ ایران، مظلومان جهان به ویژه کشورهای اسلامی و محور مقاومت صرف و در نهایت در راه اعتلای اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) جان خویش را به پیشگاه حضرت حق و به تأسی از سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین (ع) فدا کرد، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 در نظر دارد با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین آشنایی بیشتر شهروندان با مکتب حاج قاسم ، ویژه برنامه "انگشتر و ماه " را در روز سه شنبه 13 دی ماه برگزار نماید.

در این برنامه ضمن برگزاری بخش های مختلف همچون سخنرانی،اجرای گروه هم خوانی شهید فهمیده با موضوع "سردار دلها"،شعر خوانی و مداحی، مقرر است از چند تن از مادران چشم به راه ساکن در منطقه 9 توسط تعدادی از فرزندان شهدای مدافع حرم نیز تجلیل بعمل آید. همچنین بنا است لو ح تقدیر مادران چشم به راه توسط تعدادی از خانواده های محترم شهدا امضاء و تقدیم گردد.

شهروندان برای حضور در برنامه می توانند به خانه فرهنگ مهرآباد واقع در مهرآباد جنوبی خیابان شهید گزل خو خیابان شهید اصفهانی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66620163تماس بگیرند.

نظر شما