جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۴
کد خبر: ۱۲۹۲۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی ومجاهد بزرگ ابومهدی مهندس و روز جهانی مقاومت نمایشگاه عکسی از مجاهدات و مقاطعی از زندگی آن شهید بزرگوار با عنوان "سیمای سردار" از سوی فرهنگسرای امام (ره) برگزار می شود.
برپایی نگاه گذر سیمای سردار در فرهنگسرای امام (ره)
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت سیزدهم دی ماه، سالگرد شهادت الگوی اخلاص و عمل، سردار بزرگ سپهبد حاج قاسم سلیمانی نمایشگاه عکسی در قالب نگاه گذر با عنوان "سیمای سردار" با همکاری فرهنگسرای امام (ره) و سراهای محله شهرداری  ناحیه 4  منطقه 1 برگزار می شود. 
در این نگاه گذر 30 قطعه عکس از مقاطع مختلف زندگی و مجاهدت های شهید سردار سلیمانی در لابی آمفی تئاتر فرهنگسرای امام (ره) و همچنین به صورت گردشی از سیزدهم دی ماه تا پایان دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس و مساجد منطقه 1  و همچنین سراهای محله ناحیه 4 منطقه 1 شهرداری به نمایش گذاشته می شود. 
روز سیزدهم دی ماه 1398 سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ ابومهدی مهندس و دیگر همراهانشان در حالیکه برای شرکت در یک جلسه کاری از فرودگاه بغداد خارج می شدند، به دستور مستقیم رئیس جمهور تروریست و جنایتکار آمریکا با موشک مورد حمله قرار گرفته و همگی به شهادت رسیدند.
 پس از این عمل جنایتکارانه، روز سیزدهم دی ماه به عنوان روز جهانی مقاومت نام گرفت و هر سال مراسم گسترده ای در ایران و جهان به این مناسبت برگزار می شود. 

نظر شما