شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۳
کد خبر: ۱۲۹۳۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
نشست های "نوجوانان و خانواده"،" چالش خانواده من " و" زندگی بهتر" با محوریت نوجوان و خانواده در مراکز فرهنگی هنری منطقه در تاریخ چهارشنبه 14 دی ماه د برگزار می شود.
3 نشست روانشناسی در مراکز فرهنگی منطقه 4به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر،این نشست ها با هدف گسترش فرهنگ حلم، صبر، احترام، آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده  در تاریخ چهارشنبه 14 دی ماه، در مراکز فرهنگی هنری منطقه 4 برگزار می شود.
 مهری رادسر در  نشست " نوجوانان و خانواده "  در مورد موضوعاتی همچون با موضوع   طریقه برخورد خانواد با نوجوانان در سن بلوغ،-  افزایش عزت نفس در نوجوان، راههای کنترل خشم در نوجوان و ..... روز چهارشنبه 14 دی، ساعت 10 در مجتمع حکیمیه مطالبی را بیان می کند.
علاقه مندان جهت شرکت در این نشست  می توانند به مجتمع فرهنگی هنری  حکیمیه واقع در تهران،حکیمیه،خ. مهستان سوم،خ. بهارستان سوم مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77007710 تماس حاصل فرمائید.
نشست  " زندگی بهتر " روز چهارشنبه 14 دی ماه، ساعت 10 باحضور دکتر پروین مصطفی زاده  که به بررسی  دوره نوجوانی  و آسیب های عدم شناخت والدین از این دوران  ،چگونگی  مسئولیت‌پذیری نوجوانان،توانایی سازگاری با شرایط نوجوانی، مدیریت استفاده از  شبکه های اجتماعی و ..... می پردازد برگزار می شود.
علاقه مندان جهت شرکت در این نشست می توانند به نشانی کتابخانه امید واقع در به نشانی تهران شهرک امید ، قنات کوثر تهران و در بلوار استقلال،خیابان گلستان مراجعه کنند و یا باشماره تلفن 77053242 تماس بگیرید.
نشست "چالش های خانواده من"  با موضوع آداب معاشرت، زبان بدن و مهارت های زندگی  روزچهارشنبه 14 دی ماه، ساعت10:30 باحضورسعید تین نژاد در کتابخانه لویزان بر گزار می شود.
علاقه مندان جهت شرکت می توانند کتابخانه لویزان به نشانی لویزان، شیان، خیابان شعبانلو، بوستان سخندان، کتابخانه لویزان مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22956644 بگیرید.
نظر شما