جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۴
کد خبر: ۱۲۹۳۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
نشست بررسی کتاب نوح ناخدای طوفان با عنوان " از ایده تا کتاب " روز چهارشنبه 14 دی ماه ماه ، با حضور صغری دلداده بارانی به ساعت16 در کتابخانه فرهنگسرای اشراق برگزار می شود.
نشست به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، نشست "از  ایده تا کتاب" با هدف ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی و تفکر علم آموزی و کشف و شکوفایی استعداد کودکان برگزار می شود.
گفتنی است،  صغری دلداده بارانی  کارشناس برنامه در نشست "ایده تا کتاب"  به  معرفی بررسی و عناصر  کتاب نوح ناخدای طوفان می پردازد.  در ادامه به بررسی علائم نگارشی، زاویه دید  نویسنده  ،فضاسازی قصه  ، توصیف داستان‌نویسی مبتنی بر نظریه‌هایی ادبی و شناخت سبک‌داستان‌نویسی  کتاب  با نو جوانان  بحث خواهد شد.
مجموعه قصه هاي قرآني باهدف و جهت آشنايي فرزندان اين مرز و بوم با موارد ياد شده، اين سري از مجموعه ي ذكر شده به بيان مواردي از زندگي پيامبران الهي بانام، يادمان پيامبران پرداخته است كه در 50 جلد با موضوعات گوناگون تقديم فرزندان گروه، ب، ج عزيز مي گردد. نوح ناخداي طوفان نام هفتمين جلد از مجموعه است كه به قضاياي حضرت نوح عليه السلام برخي مطالب قبل و بعد طوفان پرداخت شده است.
علاقه مندان جهت شرکت در نشست "ایده تا کتاب"  می توانند روز چهارشنبه 16 آذر ماه، ساعت16 به کتابخانه اشراق واقع در فلکه دوم انتهای خیابان جشنواره ، خیابان نقدی کتابخانه اشراق مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر 7735922 تماس حاصل فرمائید.

نظر شما