جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۲
کد خبر: ۱۲۹۳۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
نشست «بهترین فردا» با حضور امید زاهدی روز پنجشنبه 15 دی ماه ساعت 8 در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

بررسی مسائل نوجوانان و فرزندپروری در نشست «بهترین فردا»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این نشست این نشست به منظور آشنایی والدین با مسائل حوزه نوجوانان و فرزندپروری و در راستای اهداف و سیاست‌های راهبردی در حوزه خانواده و تربیت فرزندبه بحث و بررسی درباره روش‌های افزایش عزت نفس، مسئولیت پذیری در نوجوانان و آسیب‌شناسی فناوری های نوین اختصاص دارد.

بسیارى از پدر و مادرها فكر مى‌كنند با بزرگتر شدن فرزندانشان دیگر به عنوان مربی کاری از دست‌شان برنمی‌آید؛ ولی بررسی‌های علمی به وضوح نشان می‌دهد که فرزندپروری به شیوه درست همچنان به رشد سالم فرزندان در دوره نوجوانی، دورماندن آنها از دردسرها و عملکرد تحصیلی خوب یاری می‌رساند.

نشست های بعدی برنامه «بهترین فردا» با مشارکت انجمن اولیا مربیان آموزش و پرورش منطقه 6 در تاریخ های 22 دی ماه ساعت 10 و 13 بهمن ماه ساعت 9 برگزار می شود.

علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88706868 تماس بگیرند.


نظر شما