جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۱
کد خبر: ۱۲۹۴۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
فیلم مستند اجتماعی «هیچ کس منتظرت نیست»روز دوشنبه 19 دی ماه ساعت 10در فرهنگسرای خانواده نمایش و نقد می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این اثر حول شخصیت سپیده علیزاده و یکی از مددجویان سابقش به نام منا است و در کنار موضوع اصلی و پرداختن به شخصیت این دو، به قصه‌هایی از زنان کارتن‌خواب و ترک‌کرده‌های اعتیاد و معرفی الگوهای درست در توانبخشی این افراد می‌پردازد.
«هیچ‌کس منتظرت نیست» محصول مرکز مستند سوره به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن اسلام‌زاده اشکستانی است و علاوه بر پرداختن به مصائب زنان آسیب‌دیده، چالش‌های حاشیه نشینی و خیابان زیستی را در نسبت با سوژه اصلی خود تعریف می‌کند.
در این نشست محسن اسلام زاده اشکستانی(کارگردان)، سپیده علیزاده(مددکار اجتماعی)، زهرا اردکانی(فعال حوزه زنان و رسانه) و شیوا مقدم(رییس فرهنگسرای خانواده) حضور دارند. 
یادآور می شود؛ «هیچ کس منتظرت نیست» در هجدهمین جشنواره سینمایی مسلمان کازان، چهلمین جشنواره فیلم فجر و پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» حضور یافته بود که با استقبال فعالان حوزه‌های اجتماعی و مخاطبان سینمای مستند مواجه و همچنین موفق به کسب جایزه ویژه بهترین فیلم مستند از نگاه داوران ناجی هنر در بخش ملی جشنواره «سینماحقیقت» شد.
گفتنی است؛ این نشست از سوی فرهنگسرای خانواده و همکاری کانون بانوان همدل و سازمان سینمایی سوره برگزار می شود. 
علاقه مندان جهت حضور در نشست نمایش و نقد فیلم مستند اجتماعی «هیچ کس منتظرت نیست» می توانند به خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده مراجعه کنند.

نظر شما