شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۰
کد خبر: ۱۲۹۴۶۲
|
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۹
نگارخانه آبی فرهنگسرای امید نمایشگاه گروهی عکس «نگاه هنری عکاسان به شهر تهران» را با حضور جمعی از هنرمندان جوان کشور برگزار می‌کند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  جدیدترین ویژه برنامه خود در نگارخانه آبی را با عنوان نمایشگاه گروهی عکس «تهران 2» برگزار می‌کند. 
این نمایشگاه گروهی که با همکاری گروه هنری تصویر فصل برگزار می‌شود تلاش دارد از هنرمندان جوان حمایت کرده و در قالب برگزاری نمایشگاه گروهی فضایی را برای نمایش آثار هنری آنان فراهم کند. 
در این نمایشگاه، مجموعه عکس‌هایی با موضوع «نگاه هنری عکاسان به شهر تهران» که در ابعاد 70*50 خلق شده است، به نمایش عموم مخاطبان گذاشته می‌شود. 
از جمله هنرمندان حاضر در این نمایشگاه می‌توان به صادق خضری طاوسی، علیرضا جوقی فلاح، الهه انتظاری، هومن هادیانی کپور چالی، ابوالفضل چهره‌گشا، لیلا اکبری واریانی، ساناز جدی، ندا نژاد نوروز، امیر شهریاری، مهسا رضایی، سولماز اسدی، هستی رضا‌زاده، مهدی رضا‌زاده و هوشنگ یزدانی اشاره کرد. هم‌چنین جواد علمی‌نیا مدیر گروه هنری تصویر فصل به عنون گالری‌گردان در این نمایشگاه حضور دارد. 
براساس این گزارش، این نمایشگاه روز جمعه 16 دی‌ ماه در نگارخانه آبی افتتاح شد و تا 22 دی‌ماه برپاست. علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به فرهنگسرای امید مراجعه کنند. 
انتهای پیام/
نظر شما