جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۷
کد خبر: ۱۲۹۵۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
دومین گردهمایی مروجان و فعالان نهج البلاغـه" با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی و عاشقان مولاامیرالمؤمنین علی (ع)، پنجشنبه 22 دی مـاه 1401 از ساعــت 9 تـا 12 در آمفی تئاتر فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این نشست با موضوع ضرورت ترویج فرهنگ نهج البلاغه و هم افزایی جهت تداوم اشاعه فرهنگ علوی در جامعه و گسترش نهج البلاغه خوانی در بین اقشار مختلف و علاقه مندان، بویژه نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

پژوهشگران، محققان و فعالان حوزه نهج البلاغه که کار تخصصی در این زمینه انجام میدهند میهمان این گردهمایی هستند، از جمله شخصیتهای برجسته حاضر در نشست می توان به آیت الله سید جمال الدین دین پرور(رییس بنیاد بین المللی نهج البلاغه)، حجت الاسلام محمد تقی رهبر (رییس بنیاد بعثت و امام جمعه سابق اصفهان)، و تنی چند از فعالان این حوزه اشاره کرد. 

فرهنگسرای نهج البلاغه این مراسم را با مشارکت مؤسسه نهج‌ البلاغه، بنیاد بین‌المللی نهج‌ البلاغه، بنیاد بعثت، مؤسسه نهضت جهانی نهج‌ البلاغه‌ خوانی و فرهنگسرای رسانه برگزار می‌کند.
علاقه مندان برای حضور در این برنامه به نشـانی پاسداران، خیابان شهید گل نبـی،خیابان شهید ناطق نوری  میـدان قبـا، فرهنگســرای رسـانــه و شبکه هـای اجتماعـی مراجعه نمایند.
 ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر به فرهنگسرای نهج البلاغه در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، خیابان امامزاده مراجعه ویا با شماره تلفن 22009000  تماس حاصل نمایید.

نظر شما