پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۴
کد خبر: ۱۲۹۵۳۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) کانون توانگران امروز با حضور جمعی از مدیران شهری و اساتید دانشگاه در روز پنجشنبه 22 دی‌ماه 1401 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا افتتاح می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین افتتاحیه کانون توانگران امروز با حضور جمعی از مدیران شهری و اساتید دانشگاه در روز پنجشنبه 22 دی‌ماه 1401  از ساعت 9 تا 12 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ابن سینا برگزار می شود.

کانون توانگران امروز با هدف توانمندسازی نوجوانان و جوانان اوتیسم و کم توان ذهنی در راستای اشتغال آفرینی، متمرکز نمودن مددجویان در یک فضای فرهنگی متناسب با شرایط جسمی و آموزش جهت ارتقاء و تکامل جسمی و ذهنی و تعاملات اجتماعی ایشان به ارائه خدمت به مخاطبان خواهد پرداخت. این کانون در صدد است تا با ارائه خدمت به نوجوانان و جوانان اتیسم زمینه حضور در فعالیت های فرهنگی و ورزشی و اشتغال آفرینی را برای آنان فراهم آورد. مراسم افتتاحیه با سخنرانی آقای دکتر افروز، خانم دکتر عزیز آبادی فراهانی، آقای دکتر به پژوه، خانم دکتر زهرا دادگر مسئول کلینیک مثبت زندگی  به همراه اجرای برنامه های فرهنگی هنری و همچنین برپایی نمایشگاه از توانمندی های مددجویان برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت حضور در این مراسم افتتاحیه می‌توانند به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک غرب، خیابان ایران زمین شمالی، جنب شهرکتاب ابن سینا مراجعه و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های 88366366-8 تماس بگیرند.

نظر شما