يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۴
کد خبر: ۱۲۹۵۵۲
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
کتاب " المر فیل رنگارنگ" در نشست "کتاب کودک مطالعه" روز پنج شنبه22 دی ماه، ساعت 10 در کتابخانه شهید آوینی خوانش و بررسی می شود.
دومین جلسه نشستبه گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر، نشست" کتاب، کودک مطالعه" با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و تقویت و پرورش حس خلاقیت در کودکان و نوجوانان  علی علی محمدی  کارشناس بر نامه به صورت قصه خوانی همراه با نمایش و بازی های کودکانه  به معرفی کتاب" المر فیل رنگارنگ" پنج شنبه 22دی ماه ساعت 10 در کتابخانه شهید آوینی برگزار می شود  
کتاب" المر فیل رنگارنگ"  به  نویسندگی دیوید مک کی، ترجمه هورزاد عطاری که توسط انتشارات موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان   به چاپ رسیده است.
المر با دیگر فیل ها فرق دارد. همه فیل‌ها خاکستری هستند، اما او چهارخانه و رنگارنگ است و به هر کجا می‌رود، همه او را می‌شناسند. المر از این که با دیگران تفاوت دارد، چندان راضی نیست. برای همین خود را به رنگ خاکستری در می‌آورد تا شبیه دیگران شود. ولی حالا هیچ کس او را نمی‌شناسد.
کتاب «المر» به کودکان کمک می‌کند که خود را همان گونه که هستند بپذیرند و دوست داشته باشند. کودکان با خواندن این داستان به ارزش تفاوت‌ها پی می‌برند و به تفاوت‌ها احترام می‌گذارند.
دیوید مک کی از نویسندگان و تصویرگران برجسته ادبیات کودک انگلستان است که در سال ۲۰۰۶ نامزد دریافت جایزه هانس کریستین اندرسن شد
.علاقه مندان جهت شرکت در این نشست می توانند روز پنجشنبه 22 دی ماه، ساعت 10 به کتابخانه شهید آوینی واقع در تهران ، تهران پارس ،  محله خاک سفید،  خیابان  گلشن کتابخانه آوینی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 77964648 تماس بگیرند.

نظر شما