پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۶
کد خبر: ۱۲۹۵۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
از سوی فرهنگسرای خانواده اعلام شد؛
ویژه برنامه‌های فرهنگسرای خانواده به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) اعلام شد.

ویژه برنامه های ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ ویژه برنامه «به نام مادر» با دو رویکرد محتوایی تکریم مقام شامخ زن و روز مادر و ایجاد فضای نشاط اجتماعی برگزار می شود، در این برنامه علاوه بر پذیرایی از شهروندان، با مشارکت کانون ها و گروه های مردمی در فضایی که تدارک دیده شده هدایای خریداری شده برای مادران کادو پیچ شده و به همراه کارت تبریک به مخاطبان تحویل می شود.

علاقه مندان برای بهره مندی از این برنامه می توانند روز پنج شنبه 22 دی ماه از ساعت 10 تا 19 به خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، میدان فرهنگ، مرکز خرید فرهنگ مراجعه کنند.

همچنین برگزاری کارگاه نقاشی آبرنگ ویژه نوجوانان با عنوان «پرنیان رنگ» با موضوع مادر با حضور هنگامه نجار باشی ویژه نوجوانان، تجلیل از مادران دارای 3 فرزند در برنامه «عطر مادری»، جشن ویژه مادران «در پناه مادر» از جمله برنامه هایی ولادت حضرت فاطمه(س) است.

گفتنی است؛ برگزاری نشست «بهترین فردا» با موضوع مادران و نوجوانان، جشن روز زن ویژه بانوان شاغل در نیروی انتظامی، نمایش و نقد فیلم مستند اجتماعی با عنوان«هیچ کس منتظرت نیست»، آیین معرفی کتاب «هنر زن بودن» و انتشار کلیپ «مادر» کاری از کانون بهارآوا با هدف گسترش و تعمیق شناخت شهروندان از الگوهای دینی، گسترش فرهنگ حلم، صبر، احترام، آرامش و مهربانی در روابط فردی، اجتماعی و خانواده از دیگر عنوان برنامه های فرهنگسرای خانواده به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) است.

علاقه مندان جهت حضور در برنامه های یاد شده می توانند تا 27 دی ماه به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق فرهنگسرای خانواده مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88717195 تماس بگیرند.

نظر شما