جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۲۹۶۷۴
|
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
در برنامه نمایشنامه خوانی با عنوان صدای نقش، نمایشنامه "سوء تفاهم" اثر آلبر کامو اجرا می شود.
سوء تفاهم در فرهنگسرای گلستان
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  این نمایشنامه با مشارکت کانون "صدا نمایش پارسیان گلستان"  شامگاه روز چهارشنبه 28 دی ماه، ساعت 19 خوانده می شود.
عوامل اجرایی این برنامه عبارتند از: کارگردان: فیاما ناصحی، بازیگران: سیدجلال دانیالی، خورشید گودرزوند چگینی، سیده جواهر دانیالی، مهلا غلامی،  راوی صحنه:سیمین عبدالخالقی، صدابردار: سعید بابایی و مجری: شروین قره داغیان. 
در این برنامه، نمایشنامه "سوء تفاهم" به صورت رادیویی اجرا می گردد و حضور برای علاقه مندان، رایگان است.
خلاصه ی نمایشنامه:
نمایشنامه "سوء تفاهم " حولِ زندگی دختری به نام "مارتا و مادرش" می چرخد که با هم، مسافرخانه ای را اداره می کنند. آنها برای ساختن رویاهایشان که زندگی لب دریا در جنوب است؛ مسافران خود را به قتل می رسانند و پول آنها را می دزدند.
به تدریج شخصیت های دیگری هم وارد ماجرا می شوند."ژان" پسر گمشده خانواده که یکباره تصمیم به بازگشت گرفته است. او که بیست سال پیش خانواده اش را ترک کرده، به همراه همسرش" ماریا" بدون معرفی خود به عنوان یک مسافر غریبه پیش آنها بر می گردد. او تصمیم دارد به آنها کمک کند، زیرا مسئولیت در ذهن او از هر چیزی پررنگ تر است. مارتا و مادرش بدون اینکه ژان را بشناسند، مثل دیگر میهمانان، قصد کشتن او را دارند. "ژان" پسری است که کمی ساده لوح و احساسی به نظر می رسد.با وجود تحقیرهای "مارتا" همچنان تلاش می کند با او وارد گفت و گو شود. "ماریا" همسر "ژان" اصرار دارد که ژان همان ابتدا هویت خود را برای خانواده اش آشکار کند و زودتر از آنجا بروند. گویی در آنجا چیزی عذابش می دهد اما نمیداند چه چیزی. مارتا دائماً مادرش را وادار به همکاری در قتل ها می کند. او حاضر است برای رسیدن به آزادی اش روی هر چیزی پا بگذارد و حتی نام جنایت روی اینکار نمیگذارد. زیرا معتقد است زندگی بسیار بی رحم تر از این است.
شهروندان  و علاقه مندان به بهره مندی از این برنامه می توانند به نشانی: نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک، فرهنگسرای گلستان مراجعه کنند.

نظر شما