شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۴
کد خبر: ۱۲۹۸۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
نشست بررسی «فنون روابط موثر و تاثیر آن بر پیشگیری از تعارض ها» روز دوشنبه 3 بهمن ماه ساعت 10 در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

بررسی «فنون روابط موثر و تاثیر آن بر پیشگیری از تعارض ها» در فرهنگسرای خانوادهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این نشست به منظور ارتقای سطح سلامت اجتماعی خانواده با حضور لیلا کرمی(کارشناس روانشناسی بالینی) در قالب برنامه «نسیم زندگی» برگزار می شود.

اساسی‌ترین و بنیادی‌ترین نیاز اجتماعی همه ما انسان‌ها، نیاز به برقراری ارتباط با یکدیگر است اما مهارت‌ ارتباطی و داشتن ارتباط موثر با دیگران، چه در زندگی شخصی و چه در محل کار، یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که همه آن را بلد نیستند و دقیقا مشکلات از همانجا شروع می‌شود؛ در این نشست مفهوم ارتباط اصول برقراری ارتباط موثر و نحوه صحیح ابراز احساسات، فن بیان و مهارت های ارتباطی، تکنیک های موثر بر ارتباط موثر و ... مورد بررسی قرار می گیرد.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88554015 تماس بگیرند.

نظر شما