پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۲۹۸۶۴
|
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حضور هنرمندان پیشکسوت در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تأکید کرد: ما فضا را فراهم کردیم و حتی دوستان تلاش کردند که از بزرگان هم استفاده کنند. تلاش ما این است همه به اندازه لازم حضور داشته باشند.
وزیر فرهنگ: فضا را برای حضور بزرگان تئاتر در جشنواره فجر فراهم کرده‌ایمبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه بازدید چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در جمع خبرنگاران در مورد حضور هنرمندان از نقاط مختلف کشور گفت: بررسی ها نشان می دهد در بین ادوار برگزاری جشنواره امسال پر رونق‌ترین دوره جشنواره تئاتر را داشتیم به ویژه کاری که در مناطق چهارگانه و استان‌ها انجام شد. گزارش‌هایی که ما دیدیم با یک اشتیاق بسیار بالایی هنرمندان شهرستانی شرکت کرده بودند. الحمدالله یک دوره کم‌نظیر را برای جشنواره داریم.

ایرنا افزود: وی درباره حضور هنرمندان پیشکسوت در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تأکید کرد: به هر حال ما فضا را فراهم کردیم و حتی دوستان تلاش کردند که از بزرگان هم استفاده کنند. تلاش ما این است همه به اندازه لازم حضور داشته باشند. به هر حال جشنواره بیشتر فرصتی است برای شناساندن ظرفیت‌های جدید.

اسماعیلی درباره وضعیت بودجه جشنواره چهل و یکم، گفت: تلاش کردیم چیزی را که دبیران محترم جشنواره‌ها به ما گفته‌اند تا حد زیادی تحقق پیدا کند. معاون هنری و مدیرکل هنرهای نمایشی اقدامات لازم بریا پرداخت بودجه را انجام می دهند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره سرانجام وضعیت حریم مجموعه تئاتر شهر و زمان اجرایی شدن طرح، تصریح کرد: در روزهای آینده قرار است با شهردار کار را رسماً شروع کنیم. فقط هماهنگی‌های اجرایی مانده است، توافق‌نامه انجام شده و به زودی حریم تئاتر شهر برقرار می‌شود. امیدواریم شهرداری زودتر این کار را انجام دهد.

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر که از ۲۵ دی ماه در شهرستان های مختلف آغاز شده از شنبه یکم دیماه تا ۱۱ بهمن ماه اجراهای صحنه ای و خیابانی خود را در تهران دنبال می کند.

 
 

نظر شما