دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۴
کد خبر: ۱۲۹۹۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱
خانه فرهنگ پرواز با هدف آشنایی نوجوانان با تهدیدات فضای مجازی و شیوه مدیریت آن و در عین حال محافظت نوجوانان از خطرات و آسیب های مربوط به فضای مجازی و افزایش سواد رسانه ای ویژه برنامه نوجوانی "سایه روشن" را در قالب بازدید و اردوی علمی ، آموزشی در خبرگزاری فارس برگزار می کند.

نوجوانان امپراطوری رسانه را در برنامه به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه9 ،خانه فرهنگ پرواز ویژه برنامه "سایه روشن" را با مشارکت آموزش و پرورش منطقه9 در قالب اردوی علمی ، آموزشی در روز یکشنبه 9 بهمن ماه ساعت 10 با اعزام گروهی از دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم به خبرگزاری فارس برگزار می کند.

در این برنامه ضمن بازدید از قسمت های مختلف خبرگزاری ، نشستی با حضور کارشناس خبر آن خبرگزاری با موضوع تشخیص خبر درست از نادرست برگزارخواهد شد و برای نسل آینده ساز گفته خواهد شد که نباید بازیچه ی امپراطوری های خبری سوار بر موج خبرهای تولیدشده ی آنها شوند.

هرپدیده جدید به محض ورود به دنیای واقعی همواره فرصت ها و چالش هایی را به همراه خواهد داشت. فضای مجازی به عنوان ابزار ارتباطی نوین همچون تیغ دو لبه ای است و برای خطری که به واسطه ی آن پیش می آید باید هوشیار بود و آمادگی مقابله با آن را داشت .

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به خانه فرهنگ پرواز واقع در ضلع جنوب شرقی میدان ازادی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66020196 تماس بگیرند

نظر شما