پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۸
کد خبر: ۱۳۰۰۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
فرهنگسرای خاوران نمایش موزیکال "پینوکیو و چوپان دروغگو" نوشته کیومرث قنبری را ویژه مدارس شهران تهران برگزار می کند.
اجرای نمایش به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر، فرهنگسرای خاوران به منظور حمایت از هنرمندان و فعالان عرصه هنر کودک و نوجوان و با هدف تقویت روحیه شادی و نشاط در کودکان و نوجوانان نمایش "پینوکیو و چوپان دروغگو" را روی صحنه می برد.
"پینوکیو و چوپان دروغگو" نوشته کیومرث قنبری به کار گردانی حمید ندیمی، شعراز سپیده دبیری و بازیگری ابوالفضل رحیمی، مانی اسکندری، ملیحه مقیمی، حمید ندیمی و  بهنام امین غربالی در سه سانس اجرا می شود.
در متن نمایش نامه آمده است: پینوکیو سال هاست از دروغگویی دست کشیده و مسئولیت چوپانی گوسفندهای دهکده را به عهده گرفته است. روباه مکار و گربه نره، با حقه ای او را فریب داده و با وادار کردن او به دروغگویی، گوسفند های دهکده را می دزدند.پینوکیو، متوجه اشتباه خود شده و با کمک پدر ژپتو و پری آبی مو، سعی می کند گوسفندها را پیدا کرده و روباه مکار و گربه نره را به سزای کار زشت شان برساند...
 لازم به توضیح است مدارس شهر تهران جهت هماهنگی و رزرو از دهم  بهمن ماه تا پانزدهم اسفندماه 1401 می توانند با شماره تلفن 33717033 تماس گرفته و یا به نشانی  فرهنگسرای خاوران واقع در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد، واحد آفرینش و اجرا مراجعه فرمایند.



نظر شما