شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۱
کد خبر: ۱۳۰۱۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
کانون مواسات فرهنگسرای اشراق در آستانه سالروز میلاد امام علی (ع) و ایام دهه فجر جشن " مواسات پدرانه "روز جمعه 14 بهمن ماه، ساعت 14 در فرهنگسرای اشراق برگزار می کند.
جشن به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ وهنر ، این جشن  در راستای تحکیم بنیان خانواده و ارج نهادن به مقام پدر با محوریت خانواده  و با تاکید بر نقش پدر و فرزندی روز جمعه 14 بهمن، ساعت 14 برگزار می شود
گفتنی است، بخش های این جشن شامل تئاترخیابانی ، مولودی خوانی، اجرای سرود،  سخنرانی دکتر کثیری با موضوع اثر گذاری مثبت در جامعه ، دیوار مهربانی  مواسات  برای آزادی یک پدر زندانی ، کارگاه روزنامه دیورای با موضوع دهه فجر، کارگاه های پدر و فرزندی ، مسابقه و پذیرایی در فرهنگسرای اشراق برگزار می شود.
همچنین در حاشیه این جشن نمایشگاهی  با محوریت معرفی شخصیت امام علی (ع)  و یادآوری خاطرات والدین و آشنایی فرزندان با فضای کشور در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.
علاقه مندان شرکت در این کارگاه می تواندند روز جمعه 14 بهمن  ، ساعت 14 به نشانی تهران، فلکه دوم، انتهای خیابان جشنواره ، خیابان جعفر پناه ، نگارخانه آفرینش نقش مراجعه کنند و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 77782211 تماس بگیرید
نظر شما