يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۸
کد خبر: ۱۳۰۱۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
مصلی بزرگ تهران میزبان چهارمین نمایشگاه ملی بازی‌های رایانه‌ای در قالب نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX) می‌شود.
چهارمین نمایشگاه ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزارمی‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX) شامل سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال و چهارمین نمایشگاه ملی بازی‌های رایانه‌ای است که از ۱۶ تا ۱۹ بهمن ماه در شبستان مصلی بزرگ تهران برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر افزود: برگزاری نمایشگاه فناوری‌های محتوای فضای مجازی (CTEX) با تدبیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر ادغام دو نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال و نمایشگاه بازی‌های رایانه‌ای برای نخستین بار انجام می‌شود.

همچنین محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آبان امسال و در جلسه سیاست‌گذاری «نمایشگاه فناوری‌های محتوایی فضای مجازی» با تاکید بر برگزاری قدرتمند این رویداد بزرگ اعلام کرد: در ایام کرونا نمایشگاه با سابقه رسانه‌های دیجیتال به صورت فیزیکی برگزار نشد و «نمایشگاه فناوری‌های محتوایی فضای مجازی»، بازگشت نمایشگاه رسانه دیجیتال به تقویم نمایشگاهی کشور است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این نخستین بار است که ۲ نمایشگاه تأثیرگذار و پرمخاطب بازی‌های رایانه‌ای و رسانه‌های دیجیتال با هم ادغام شده و در قالب «نمایشگاه فناوری‌های محتوایی فضای مجازی» برگزار می‌شوند.


نظر شما