پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۰۶
کد خبر: ۱۳۰۱۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
در آستانه ولادت حضرت علی (ع) نشست تخصصی «پدرانه دخترانه» ویژه پدران و دختران در قالب سومین برنامه «بهترین فردا» برگزار می شود.

نشست تخصصی «پدرانه دخترانه» در فرهنگسرای خانوادهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این نشست با حضور امید زاهدی به منظور آشنایی والدین با مسائل حوزه نوجوانان و فرزندپروری و در راستای اهداف و سیاست‌های راهبردی در حوزه خانواده و تربیت فرزند به بحث و بررسی درباره روش‌های افزایش عزت نفس، مسئولیت پذیری در نوجوانان و آسیب‌شناسی فناوری های نوین می پردازد.

بسیارى از پدر و مادرها فكر مى‌كنند با بزرگتر شدن فرزندانشان دیگر به عنوان مربی کاری از دست‌شان برنمی‌آید؛ ولی بررسی‌های علمی به وضوح نشان می‌دهد که فرزندپروری به شیوه درست همچنان به رشد سالم فرزندان در دوره نوجوانی، دورماندن آنها از دردسرها و عملکرد تحصیلی خوب یاری می‌رساند.

«بهترین فردا» با مشارکت انجمن اولیا مربیان آموزش و پرورش منطقه 6 برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای حضور در برنامه یاد شده می‌توانند روز پنجشنبه 13 بهمن ماه ساعت 9 به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88706868 تماس بگیرند.

نظر شما