جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۶
کد خبر: ۱۳۰۱۹۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
به مناسبت ایام مبارک رجب و همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام و با هدف ایجاد فضای شاد و نشاط انگیز ویژه عموم شهروندان و مسافران مترو ویژه برنامه بابای خوبم برگزار می شود.
ویژه برنامه بابای خوبم در ایستگاههای منتخب مترو تهران  برگزار می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  ویژه برنامه بابای خوبم به همت مدیریت فرهنگی هنری مترو  با مشارکت شرکت بهره برداری مترو  با تاکید بر تکریم مقام شامخ  پدر و روز مرد،  با توجه به استقبال مسافران محترم مترو از برنامه های اینچنینی، به صورت میدانی در دو ایستگاه منتخب مترو  برگزار خواهد شد.
این ویژه برنامه روز چهارشنبه ۱۲بهمن ماه با اجرای گروه سرود دانش آموزی در ایستگاههای منتخب مترو آغاز می شود و در روز پنجشنبه ۱۳ بهمن در دو ایستگاه مترو؛ تاتر شهر و شهدا به طور همزمان، ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای مترو: از بخش های این مراسم، کارگاه ساخت کاغذ کادو؛ تهیه کارت تبریک و کاغذ کادو به سلیقه مخاطب برنامه و کادوپیچ کردن هدایای شهروندان با استفاده از  ابزارهایی که در اختیارشان قرار می گیرد، اجرای گروه سرود دانش آموزی و سایر برنامه های فرهنگی و هنری خواهد بود. 
ویژه برنامه بابای خوبم در ایستگاه های مترو تاتر شهر و شهدا پنجشنبه  ۱۳ بهمن ماه از ساعت ۱۶تا۱۹ میزبان شهروندان و مسافران محترم مترو خواهد بود.
علاقه مندان جهت شرکت در این برنامه می توانند به ایستگاههای ذکر شده در خبر، مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۹۶۶۵۲۶۰۸ (فرهنگسرای مترو) تماس حاصل نمایند.

نظر شما