پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۴
کد خبر: ۱۳۰۲۵۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱
نشست «به رسم زندگی» روز دوشنبه 17 بهمن ماه ساعت15:30 در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

نشست «به رسم زندگی» در فرهنگسرای خانوادهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ در این نشست محمد قهرمانی(روانشناس) به بررسی نقش «زن و شوهر به عنوان پدر و مادر در شکل گیری خانواده سالم» می پردازد و در خصوص فضایل حضرت امیرالمومنین حضرت علی (ع) در حوزه خانواده نکاتی را مطرح می کنند.

قهرمانی متخصص روانشناسی درحوزه ی رشد، توسعه فردی، روان‌درمانی و خانواده درمانی، عضو سازمان نظام روانشناسی و ... است.

انسجام خانواده نشانه پیوندهای عاطفی است که اعضای خانواده نسبت به یکدیگر دارند و شامل مولفه هایی مانند: رابطه عاطفی، تعامل خانوادگی، روابط پدر و مادر، رابطه فرزندان و والدین، میزان تعامل از لحاظ زمان و مکان، نوع دوستی و علائق و نهایتاً نحوه گذراندن اوقات فراغت است، اگر خانواده که از والدین و فرزندان تشکیل شده است از هماهنگی، انسجام و تفاهم متقابل برخوردار باشد، زمینه زندگی سالم خانودگی در آن فراهم می شود اما اگر واحد خانواده انسجام و هماهنگی نداشته باشد، به فروپاشی و انهدام تهدید می شود و پایه و اساس آن متزلزل می گردد.

نشست «به رسم زندگی» به مناسبت ولادت امیر مؤمنان حضرت علی (ع) و گرامیداشت مقام پدر و روز مرد با همکاری کانون آرمان زندگی برگزار می شود.

فرهنگسرای خانواده در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق واقع است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 88554015 تماس بگیرند.


نظر شما