شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۸
کد خبر: ۱۳۰۲۶۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
کتابخانه علامه طباطبایی (ره) فرهنگسرای کار و تعاون به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و به منظور افزایش آشنايی شهروندان با فلسفه و ماهیت انقلاب اسلامی و ابعاد انقلابی شخصیت حضرت امام خمینی (ره) ، نمایشگاه کتاب" فجرانقلاب "را برپا کرده است.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، نمایشگاه کتاب" فجر انقلاب " از روز چهارشنبه 12 بهمن ماه درفرهنگسرای کار و تعاون برپا شده است .

در این نمایشگاه، بیش از 100 عنوان کتاب با موضوعات و محورها ی مناسبتی ایام الله دهه مبارک فجر، و ابعاد شخصیتی و سبک زندگی امام خمینی (ره) در معرض دید علاقمندان به کتاب و کتابخوانی قرار دارد.

مقابله با ترویج ناکارآمدی نظام با محورهویت دینی در راستای تقویت هویت انقلابی از دیگر اهداف این برنامه است.نمایشگاه کتاب« فجرانقلاب » از12 تا23 بهمن ماه از ساعت 9 تا 17 در محل فرهنگسرای کار و تعاون برپا است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک76 ، فرهنگسرای کار و تعاون، کتابخانه علامه طباطبایی(ره) مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66044887 تماس بگیرند.



نظر شما