جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۷
کد خبر: ۱۳۰۲۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کتابخانه فردوس برنامه «بهار در زمستان» را به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و با شعار محوری آینده روشن برای کودکان برگزار می‌کند.
کارگاه قصه‌گویی «بهار در زمستان»  برای کودکان انقلابیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ برنامه «بهار در زمستان» به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر و گرامی‌داشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در قالب کارگاه قصه‌گویی و ساخت کاردستی بصورت کلاژ ویژه کودکان کودکان با موضوع انقلاب با حضور «پری رضوی» نویسنده ادبیات کودک و نوجوان، روز دوشنبه 17 بهمن‌ماه ساعت 15 برگزار می‌شود.
 
هدف از اجرای برنامه «بهار در زمستان» علاوه بر آشنایی کودکان با موضوع انقلاب اسلامی و پیروزی، در راستای کمک به پرورش قدرت بیان و عواطف و افکار کودکان، تقویت و پرورش نیروی تخیل، تحریک قوه‌ی ابتکار و ابداع، ایجاد عشق و علاقه به ادبیات، رشد اعتماد به نفس، برآوردن نیازهای عاطفی کودک و آماده ساختن او برای دریافت پیام‌های اخلاقی و انسانی است.

کودکان علاقه‌مند برای شرکت در این کارگاه رایگان می‌توانند به کتابخانه فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44002269 تماس بگیرند.

نظر شما