پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۳۸
کد خبر: ۱۳۰۳۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۷
تقدیر از برگزیدگان جشنواره استعدادیابی "نوجوونیم" نوجوانان منطقه 6 ، در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  فرهنگسرای سرو با مشارکت فرهنگسرای خانواده از نوجوانان برگزیده منطقه 6 ، با حضور رضا محمدی شهردار منطقه 6، ضیاءپور رییس آموزش و پرورش منطقه 6، سرهنگ امیر محقق فرمانده مرکز آموزش  بهداشت و درمان نزاجا ، حجت الاسلام سراغی رییس عقیدتی سازمان مهندسی نزاجا، چهارشنبه 19 بهمن ماه در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

جشنواره استعدادیابی "نوجوونیم" با هدف شناخت ظرفیت های نوجوانان برگزیده و دارای استعدادهای ویژه در محورهای هنری، ادبی، ورزشی، مذهبی، رسانه و فناوری اطلاعات در بخش فردی و گروهی برای نوجوانان متولد 1383 تا 1389 در شهر تهران برگزار شد.

در این برنامه از پنج نفر از نوجوانان برگزیده منطقه 6  تجلیل و تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است از آثار راه یافته به بخش نهایی، پنج نفر به عنوان برگزیدگان برتر انتخاب شده اند و جایزه ای همراه با لوح تقدیر به رسم یادبود و قدردانی به دانش آموزان اهدا می شود.

این برنـامه شامل سخنرانی مدعوین حاضر در برنامه، نمایش گزارش تصویری از اجرای مراحل مسابقه، موسیقی زنده، شاهنامه خوانی و ... از جمله بخش های این برنامه است.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال الدین اسدآبادی - خیابان 21 - بوستان شفق فرهنگسرای خانواده مراجعه کنند.

نظر شما