شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۱
کد خبر: ۱۳۰۳۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
در راستای برگزاری جشنواره نوجوونیم ؛
از میان 299 شرکت کننده در جشنواره 5 نوجوان از منطقه 22 پس از داوری در رشته های مختلف به بخش فینال راه یافتند.
5 نوجوان برتر منطقه 22 راهی فینال جشنواره شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، جشنواره نوجوونیم که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف شناخت ظرفیت های نوجوانان برگزیده و استعداد های ویژه شهر تهران برگزار شد، فرهنگسرای تهران با مشارکت آموزش و پرورش مناطق 5 و 22  در این جشنواره نوجوانان برگزیده منطقه 22 را انتخاب و داوری کردند.

این جشنواره در 46 مدرسه  متوسطه اول و دوم منطقه 22 برگزار شد و  299 نوجوان مدارک خود را به فرهنگسرای تهران ارسال کردند و 39 نفر در رشته های  ورزشی، هنری، رسانه، علمی و فن آوری ، ادبی و مذهبی به مرحله داوری راه پیدا کردند.

داوری این جشنواره با حضوراحمد زارعی مدیریت فرهنگی هنری منطقه22 ، امیر اسماعیلی معاون آفرینش و اجرا منطقه22 ، خدیجه آزاد مدیر فرهنگی آموزش و پرورش منطقه 5 و22 ، موسی الرضا هاتف معاون مدرسه پسرانه اندیشه ، فرهاد غدیری معاون مدرسه پسرانه شهدای نیروی انتظامی ، احمد اکبری مدیر مدرسه پسرانه شهدای انتفاضه ، مهناز السادات فرزانه معاون مدرسه دخترانه سما2 در روز دوشنبه 17 بهمن ماه ساعت 10 صبح در سالن فرهنگسرای تهران انجام شد.

در  این نشست تعدادی از دانش آموزان جهت معرفی خود و مقام های کسب شده حضور داشتند و داوران بعد از دادن امتیاز 5 نفر برگزیده منطقه22 را انتخاب کردند.

در ضمن مراسم تقدیر از این نوجوانان روز چهارشنبه 19 بهمن ماه ساعت 10 صبح در سالن فرهنگسرای تهران واقع در ضلع جنوب میدان المپیک، خیابان ساحل، بوستان باغ نو  برگزار می شود و علاقه مندان جهت حضور در این جشن می توانند با شماره 44161118 تماس بگیرند.

 
نظر شما