شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۰۲
کد خبر: ۱۳۰۳۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۵
آیین تجلیل از برگزیدگان مرحله مقدماتی جشنواره استعدادیابی «نوجونیم» منطقه 5، با حضور 200 شرکت‌کننده در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود.
تجلیل از برگزیدگان مرحله مقدماتی جشنواره «نوجونیم» منطقه 5به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین تجلیل از برگزیدگان مرحله مقدماتی جشنواره استعدادیابی «نوجوونیم» (انتخاب نوجوان برتر شهر تهران)، در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، روز چهارشنبه 19 بهمن‌ماه ساعت 10 صیح با حضور 200 شرکت‌کننده از منطقه 5 و جمعی از مدیران آموزش و پرورش و مدارس منطقه و در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌شود. 

جشنواره استعدادیابی «نوجوونیم» به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و با هدف شناخت ظرفیت‌های نوجوانان برگزیده و دارای استعدادهای ویژه در محورهای هنری، ادبی، ورزشی، مذهبی، رسانه و فناوری اطلاعات در بخش فردی و گروهی برای متولدین سال‌های 1383 تا 1389 در شهر تهران برگزار شد که طی فراخوان اعلام شده، 200  دانش آموز از مدارس منطقه 5 در این جشنواره شرکت کردند. 

پس از بررسی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره منطقه 5، از میان شرکت‌کنندگان، پنج نفر به عنوان برگزیده این منطقه در مرحله مقدماتی، به دور نهایی راه یافتند که در این مراسم از آنها تجلیل خواهد شد. 

از جمله بخش‌های این آیین می‌توان به اجرای موسیقی و تک‌نوازی توسط دانش آموزان هنرمند شرکت‌کننده در این جشنواره، قرائت بیانیه هیأت داوران، معرفی طرح 2020 و اهدای لوح و جایزه به نفرات برگزیده و اهدای لوح به سایر شرکت‌کنندگان ... اشاره کرد. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44058900 تماس بگیرند.

نظر شما