جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۶
کد خبر: ۱۳۰۳۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
در پاتوق خانواده خانه فرهنگ ولیعصر مطرح شد
در پاتوق خانواده خانه فرهنگ ولیعصر روز سه شنبه هجدهم بهمن ماه به "کارکردها و نقش خانواده" در شکل گیری شخصیت اعضاء خصوصا نوجوانان و جوانان پرداخته شد.
بررسی به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر، دکتر فاطمه مزینانی مشاور خانواده و متخصص فرزندپروری در نشست "کارکردهای خانواده" که با حضور علاقه مندان به مباحث روان شناسی برگزار شد، گفت: با رشد شبکه های اجتماعی و دسترسی آزادانه همه افراد به رسانه ها امروز کارکردهای متفاوتی برای خانواده و اعضای آن به صورت غیر مستقیم تعریف می شود که گاها هیچ سنخیتی با کارکردهای خانواده ندارد.

مزینانی ادامه داد: یکی از مهمترین کارکردهای خانواده پس از تولد فرزندان پاسخگویی به نیازهای جسمی و تربیت روحی و جنسی آنان است که بنظر می رسد مادر امروزی با پیچیدگی های نسل جدید باید مهارتهای لازم در این خصوص را کسب کرده باشد.

در پاتوق خانواده که روز سه شنبه در خانه فرهنگ ولیعصر برگزار شد به پرورش و ظهور استعدادهای فرزندان اشاره شد و مزینانی افزود: از دیگر کارکردهای خانواده شناخت روحیات و استعداد فرزندان و جهت دهی آنان در مسیر درست است که به صورت مستقیم با آینده فرزندان در ارتباط است.

وی در پایان گفت: مهمترین ابزار در تربیت فرزندان مهر و عطوفت مادرانه و پدرانه است که کلید حل بسیاری از مشکلات رفتاری فرزندان است که با جهت گیری درست اسباب آسایش و آرامش در خانواده را برای همگی اعضاء فراهم می کند.

پاتوق مشاوره خانه فرهنگ ولیعصر هر هفته سه شنبه ها ساعت 10 بصورت رایگان ویژه عموم مخاطبان برگزار شده و علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به نشانی میدان خراسان خیابان طیب خیابان عطارباشی خانه فرهنگ ولی عصرعج مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 33021122 تماس بگیرند.

نظر شما