پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۵
کد خبر: ۱۳۰۳۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
مراسم تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه 16 و رییس فرهنگسرای بهمن، شامگاه سه شنبه 18 بهمن ماه در سالن کنفرانس شهید آوینی این فرهنگسرا برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه مدیر فرهنگی هنری منطقه16 برگزار شد
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ در این مراسم که با حضور سید سجاد موسوی، مدیرکل حوزه ریاست سازمان، داود حشمتی، مدیر امور هماهنگی مناطق سازمان و شماری از مدیران، معاونین و کارکنان مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 در فرهنگسرای بهمن برگزار شد؛ طی حکمی از سوی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران «حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی» به عنوان سرپرست مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 و رییس فرهنگسرای بهمن منصوب شد.

متن این حکم به شرح ذیل است:

برادر ارجمند، جناب حجت الاسلام و المسلمین حسین مسلمی

نظر به شایستگی و تجارب ارزنده جناب عالی در عرصه های فرهنگی به موجب این حکم به عنوان سرپرست مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 و فرهنگسرای بهمن منصوب می شوید.

انقلاب اسلامی در ایران با اندیشه ی بلند امامین انقلاب و فداکاری و ایثارگری های شهدای گران قدر، مضمون بعثت را در دوره ی معاصر، تجدید و خط مستمر بعثت نبوی را پر رنگ و نمایان کرد.

اکنون در چله ی دوم انقلاب اسلامی، برای حفظ و تقویت ارزش های دینی و انقلابی و دلبستگی هرچه بیشتر نسل های جدید به آرمان های انقلاب، به تلاش مضاعف و مجاهدت شبانه روزی نیازمندیم.

بر همین اساس انتظار می رود با شناخت کامل از محورهای بیانیه گام دوم  انقلاب، راهبرد های اعلامی سازمان فرهنگی هنری، جلب همکاری نهادها و دستگاه های دولتی و همچنین مشارکت جویی از مجموعه ها و تشکل های مردمی و انقلابی، نسبت به برنامه ریزی و اجرای برنامه های موثر و ماندگار فرهنگی هنری با رویکرد دینی ملی و انقلابی اهتمام ورزید.
از پروردگار یکتا، پیروزی و توفیق روز افزون شما را خواستارم.
مهرداد باقری پبدنی

شایان ذکر است؛ پیش از این علی اصغر خسروی، مسئولیت این مجموعه عظیم فرهنگی هنری را بر عهده داشت و هم اکنون به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران عهده دار مسئولیت جدید است.

نظر شما