جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۵
کد خبر: ۱۳۰۳۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
مراسم تقدیر از نوجوانان برگزیده منطقه یک با حضور مسئولان آموزش و پرورش، شهرداری و مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک در فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود.
تقدیر از دانش‌آموزان برگزیدۀ جشنوارۀ نوجوونیم در منطقۀ یک تهران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ  هنر، به نقل از ایمان کرد مدیر فرهنگی هنری منطقۀ یک، مراسم تقدیر از برگزیدگان دانش‌آموزی مرحلۀ نخست «جشنوارۀ نوجوونیم»، با حضور مدیران آموزشی و پرورشی ادارۀ آموزش و پرورش منطقه، معاون اجتماعی شهرداری منطقه یک و دانش‌آموزان برگزیده به همراه خانواده‌های ایشان، در فرهنگسرای ملل برگزار خواهد شد.
به گفتۀ رئیس فرهنگسرای ملل، جشنوارۀ استعدادیابی نوجوونیم، با هدف شناخت ظرفیتهای نوجوانان مستعد دورۀ متوسطۀ شهر تهران در رشته‌های مختلف هنری، ادبی، ورزشی، مذهبی، رسانه و فنّاوری اطلاعات در دو بخش فعالیتهای فردی و گروهی از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری با همکاری مدیران و معلمان آموزش و پرورش تهران تدارک دیده شده است و مراسم معرفی و تقدیر از برگزیدگان آن در دو سطح منطقه‌ای و شهری به مناسبت چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی به عنوان رویش‌های نظام اسلامی و انقلابی برگزار می‌شود.
ایمان کرد در خصوص روند اجرایی جشنواره در منطقۀ یک افزود: علاوه بر اطلاع‌رسانی‌های عمومی و در بسترهای مختلف فضای مجازی و صداوسیما از طریق توزیع و انتشار پوستر و تراکت و تیزر، کارشناسان مدیریت فرهنگی هنری منطقه با هماهنگی و همکاری صمیمانۀ مدیران و دبیران پرورشی، ضمن حضور در مدارس متوسطه و معرفی چهره به چهرۀ جشنواره، پاسخگوی سؤالات نوجوانان در این خصوص بوده‌اند.
با اعلام مدیر فرهنگی هنری منطقه یک، 220 نفر از دانش‌آموزان منطقه یک در این جشنواره شرکت کردند که با انتخاب کمیتۀ داوران، 59 نفر از آنان در مرحلۀ نخست شایستۀ تقدیر شناخته شدند و از بین آنان، پنج نفر به عنوان برگزیدگان منطقه یک برای شرکت در مراحل بعدی جشنواره به ستاد مرکزی معرفی خواهند شد.
گفتنی است مراسم تقدیر از نوجوانان برگزیده منطقه یک، با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری، ساعت 16 روز چهارشنبه، نوزدهم بهمن در سالن فرهنگ فرهنگسرای ملل برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به بوستان قیطریه، واقع در بلوار قیطریه مراجعه کنند.

نظر شما