پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۵
کد خبر: ۱۳۰۴۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
مراسم اختتامیه مرحله مقدماتی جشنواره نوجوونیم‌ در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد و ۵ نوجوان برتر انتخاب شدند.
۵ نوجوان برتر منطقه ۳ جشنواره «نوجوونیم» معرفی شدند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مراسم اختتامیه جشنواره نوجوونیم برگزار شد و نوجوانان برتر این جشنواره معرفی شدند. 
آئین پایانی این جشنواره روز گذشته با حضور شهرام کرمی مدیر فرهنگی هنری منطقه ۳ رئیس فرهنگسرای ارسباران ، مهدی شکیبایی رییس فرهنگ سرای رسانه و نسیم سلیم زاده رییس فرهنگ سرای نهج البلاغه ، اهالی شاخص فرهنگ ، هنر و رسانه و بیش از یکصد نوجوانان برتر منطقه ۳ به همراه خانواده هایشان در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد. کوثر شکیبایی اجرای این برنامه را برعهده داشت. 
براساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، از بین ۴۸۳ شرکت کننده در این رویداد در منطقه 3 شهر تهران در مرحله اول، 110 نفر انتخاب و در بررسی نهایی ۵ نوجوان برتر و ۵ نوجوان شایسته تقدیر در رشته های مختلف از طرف هیبت داوران انتخاب شدند.
در این مراسم، ضمن معرفی نوجوانان برتر، هدایایی به رسم یادبود به این افراد اهدا شد.
براساس این گزارش اسامی نفرات منتخب نهایی عبارتند از: 
کیارش زارع ، کوثر شکیبایی، نورا محکم کار، آرین اسکندری و سینا نیک نژادی، علی رمضان آقایی و ایلیا جاوید مجد به صورت تیمی .
همچنین از 5 شرکت کننده دیگر به اسامی میلاد عباسی ارزانی، یاسمن نیک کامی،محمد مهدی برکت ، یگانه زهرا طهماسبی و امیر حسام زرینی که شایسته تقدیر بودند با اهدا لوح سپاس و جایزه تقدیر شد.
در بخش دیگری از این مراسم، شهرام کرمی رییس فرهنگ سرای ارسباران و  عضو هیئت داوری این جشنواره بیانیه هیبت داوران را قرائت کرد و مهدی شکیبایی  رییس فرهنگ سرای  رسانه، ضمن ارایه گزارش از روند کلی جشنواره نوجوونیم در منطقه ۳ در خصوص پویش مطالعاتی ۲۰ و ۲۰ که به دبیری فرهنگ سرای رسانه برای مخاطبین در سالن صحبت نمود. 

۵ نوجوان برتر منطقه ۳ جشنواره «نوجوونیم» معرفی شدند
این برنامه بخش‌های دیگری هم داشت که از آن جمله میتوان به پخش کلیپ جشنواره نوجوونیم و پویش مطالعاتی ۲۰ و ۲۰ ، اجرای گروه‌های سرود نونهالان و نوجوانان منطقه ۳ و تک نوازی جمعی از هنرجویان برترموسیقی فرهنگ سرای ارسباران اشاره کرد.
نظر شما