پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۳۰۴۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
طی حکمی از سوی محسن رنجبر رئیس سازمان حراست شهرداری تهران، امیر بیات به عنوان مدیر دفتر مرکزی حراست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آئین تودیع و معارفه مدیر دفتر مرکزی حراست سازمان فرهنگی هنری با حضور محسن رنجبر رئیس سازمان حراست شهرداری تهران و مهرداد باقری پبدنی رئیس سازمان فرهنگی برگزار شد. دراین مراسم امیر بیات به عنوان مدیر دفتر مرکزی حراست سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران معارفه و از رافع جعفریان مدیر پیشین تقدیر به عمل آمد.
امیر بیات با حکم رییس سازمان حراست شهرداری تهران به این سمت منصوب شده و در حکم وی تحقق شعار «تهران، کلان شهر الگوی جهان اسلام» که از سوی شهردار تهران ابلاغ شده، مورد تاکید قرار گرفته است. 

ایجاد اشرافیت محیطی و آسیب شناسی نسبت به فرایندهای سازمانی برای پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات، رفع نارسایی‌ها و ارائه راهکارهای مشورتی به مدیران اجرایی، نظارت بر عملکرد دفاتر حراست تحت امر در راستای افزایش اشرافیت اطلاعاتی با رویکرد پیشگیرانه بخشی از دستورالعمل‌های مورد تاکید رییس حراست کل شهرداری تهران در حکم اوست.

محسن رنجبر در این حکم، تلاش برای افزایش هماهنگی و یکپارچگی میان حراست‌های زیر مجموعه، افزایش همکاری و تعامل با معاونت‌های تخصصی سازمان حراست شهرداری تهران و دفاتر مرکزی، توانمندسازی حراست‌های زیر مجموعه در تهیه گزارش وضعیت، بررسی و برآورد، اطلاع رسانی و اقدام و مقابله با آسیب‌ها و تهدیدها را نیز به عنوان رویکرد فعالیت‌های حراست سازمان فرهنگی هنری شهرداری در دوره جدید مورد تاکید قرار داده است.

آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر مرکزی حراست سازمان فرهنگی هنری برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر مرکزی حراست سازمان فرهنگی هنری برگزار شد
نظر شما