جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۳۰۴۴۷
|
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
کارگاه قصه گویی خلاق از کتاب "سفر به آنسوی دریاها " روز دوشنبه 24 بهمن ماه، ساعت 16 در کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه برگزار می شود.
قصه گویی از کتاب به گزارش پایگاه خبری ـ تحلیلی فرهنگ هنر، کارگاه قصه گویی خلاق  که روز دو شنبه 24 بهمن  ماه، ساعت 16 در کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه با هدف آشنایی با قصه و توانایی نوشتن پایان داستان  برگزار می شود .
کتاب سفر به آنسوی دریاها، به نویسندگی مهدی میر کیائی  ، توسط انتشارات فرهنگ و دانش به چاپ رسیده است.
گفتنی است  داستان کتاب روانه شدن دریانوردان پرتغالی به شرق آسیا برای دست یابی به طلا، ابریشم و ادویه روایت می شود. لشگرکشی که سبب کشف قاره ی آمریکا و سرزمین های جدید در آفریقا و همچنین به استعمار درآمدن کشور هند با استفاده از قدرت نظامی شد.
هدی میرکیایی متولد 1352 در تهران است. اودارای مدرک دکتری تاریخ ایران بعد از اسلام میباشد وعضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی است. از فعالیت های وی می توان بهتالیف44 كتاب در حوزه رمان، داستان کوتاه و تاریخ معاصر و همجنین ترجمه آثاری چون:فرشته گیسوبلند(کره جنوبی) جادو در شهر بازی(بوسنی و هرزگوین) می باشد.
علاقه مندان جهت شرکت در این کارگاه می توانند دوشنبه 24 بهمن  ماه، ساعت 16 به کتابخانه مجتمع فرهنگی هنری حکیمیه واقع در در تهران، حکیمیه - بلوار نور - پارک نور-  واقع شده است و برای اطلاعات بیشتر از برنامه های فرهنگی و هنری حکیمیه می توانند با شماره تلفن 77305428  تماس بگریند.
نظر شما