پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۳
کد خبر: ۱۳۰۴۹۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
نمایشگاه انفرادی نقاشی «روشنا» در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه برپا می شود.
نمایشگاه انفرادی نقاشی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قرهنگ و هنر، نمایشگاه انفرادی نقاشی روشنک ملازم احتشام باعنوان "روشنـا " از روز جمعه 25 تا 29 بهمن ماه 1401 در نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه برگزار می شود.
روشنک ملازم احتشام متولد ۲۹ مرداد ۱۳۶۲ متاهل دارای مدرک عالی چهر پردازی،  فعالیت رسمی خود را از سال ۱۳۸۹ در محضر استاد مهری موحدی شروع کرده و دارای مدرک چهرسازی و چهره پردازی و طراحی عمومی و تخصصی از وزارت ارشاد، مدیریت آموزشگاها، پدا کوژی و مدرک درجه ۲ و پیشرفته از سازمان فنی حرفه ای، مدرس طراحی، دکوراتیو و نقاشی پیشرفته درمدارس آموزش و پرورش و آموزشگاهای هنرهای تجسمی، برگزاری سه نمایشگاه گروهی و انفرادی همراه با  استاد مهری موحدی و آموزش طراحی کفش توسط استاد علی اکبر احتشام را در کارنامه هنری خود دارد و اینبار با 25 اثر این نمایشگاه را دایر نموده است.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از روز روز جمعه 25 تا 29 بهمن ماه 1401ماه  همه روزه از ساعت 11 تا  18 و 16 تا 18 به نگارخانه آفتاب فرهنگسرای نهج البلاغه مراجعه نمایند.
فرهنگسرای نهج البلاغه در خیابان دکتر شریعتی، روبروی خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، کوچه امامزاده واقع شده است. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 22009000 داخلی 112 تماس حاصل نمایید.

نظر شما