پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۵
کد خبر: ۱۳۰۵۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۰
نمایشگاه نقاشی«تماشا» به هنرمندی سیده زهرا رهنما در نگارخانه شفق گشایش یافت.

نمایشگاه نقاشی«تماشا» در نگارخانه شفق گشایش یافتبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این نمایشگاه با هدف تشویق و آشنایی بیشتر مخاطبان با هنر نقاشی با نمایش 30 اثر با موضوع منظره، طبیعت، باغ و ... با تکنیک و ابعاد مختلف برپا شده است.

رهنما از سال 1370 فعالیت خود را در زمینه نگارگری، طراحی، سیاه قلم، مداد رنگی، تذهیب و خوشنویسی آغاز کرده است و از سال 1372 تا 1380 در کنار تدریس در نمایشگاه های نگارگری دوسالانه در موزه معاصر، نمایشگاه هنرهای تجسمی زیرنظر میراث فرهنگی، نمایشگاه های صنایع دستی با موضوع مینیاتور برجسته در میراث فرهنگی و به عنوان اثر منتخب در فرهنگسرای نیاوران به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن شرکت داشته است همچنین از سال 1380 تا 1395 در زمینه نقاشی و خوشنویسی مشغول به تدریس است.

گفتنی است، آثار به نمایش گذاشته شده با توجه به بهره گیری از تصاویر منظره، گل و طبیعت باعث القای حس شادی و سر زندگی در بیننده می شود.

هنرمندان و هنردوستان علاقه مند برای بازید از آثار نمایشگاه «تماشا» می‌توانند تا 4 اسفند ماه از ساعت 9 تا 18 به نگارخانه شفق به نشانی خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده مراجعه کنند.

نظر شما