پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۸
کد خبر: ۱۳۰۵۷۷
|
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
فرهنگ‌سرای فردوس نمایشگاه گروهی نقاشی کودک و نوجوان با عنوان «مهمانی هنر» را در نگارخانه پردیسان بر پا می‌کند.
آثار هنرمندان کودک و نوجوان در نمایشگاه «مهمانی هنر»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه گروهی «مهمانی هنر» مجموعه‌ای از آثار نقاشان و هنرمندان کودک و نوجوان به سرپرستی مرضیه میدانی، روز پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه با حضور صاحبان آثار و خانواده‌های آنان در نگارخانه پردیسان فرهنگ‌سرای فردوس گشایش می‌یابد و به مدت یک هفته پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.  

مرضیه میدانی مدرس هنر، دارای مدرک نقاشی و خلاقیت از جهاد دانشگاهی، مدرک مربی پیش دبستان از جهاد دانشگاهی و مدرک سه دوره تصویرسازی از آکادمی نور نگار است که با تجمیع آثار هنرجویان خود، این نمایشگاه را بر پا می‌کند. 

این بانوی هنرمند در معرفی نمایشگاه «مهمانی هنر» گفت: به لطف خدا این سومین نمایشگاهی هست که ویژه هنرجویان کودک و نوجوان خود برگزار می‌کنم و هدف اصلی از برپایی آن ایجاد انگیزه، شادی و افزایش توانایی و خلاقیت هنرجویانم است؛ امیدوارم همه کودکان سرزمینم همواره اعتماد به نفس بالایی داشته و در همه کارهای زندگی خود موفق و سربلند باشند.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا 4 اسفند ماه از ساعت 10 تا 16 به گالری 1 فرهنگ‌سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند.
 
نظر شما