جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۰
کد خبر: ۱۳۰۶۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
در کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن
نشست نقد و بررسی کتاب «خیاط شهر ما» در برنامه هفتگی«محفل کتاب» کتابخانه شهید فهمیده فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
«خیاط شهر ما» نقد و بررسی می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در نشست این هفته «محفل کتاب» که دوشنبه یکم اسفند ماه از ساعت 16:30 تا 18:30 در کتابخانه شهید فهمیده این فرهنگسرا برگزار می شود، ادبیات داستانی و نویسنده ی کتاب «خیاط شهر ما» نقد و بررسی می شود.

این کتاب شامل چهل قصه و حاصل تلفیق دو کتاب «هفت دریا شبنم» و «یک شهر، یک خیاط» است که علاوه بر قصه‌های جدید، داستان‌هایی را که پیش از این در دو کتاب‌ چاپ شده بود نیز در خود جای داده است. داستان موجود در این کتاب بیشتر منعکس‌کننده رفتار، سلوک اجتماعی، کرامات اخلاقی و ارتباط وی با مردم و خاطرات عارف معاصر شیخ رجبعلی نکوگویان (خیاط) است. این کتاب نخستین بار در سال 1393 و در 264 توسط نشر شهر منتشر شد.

گفتنی است؛ در برنامه نشست هفتگی« محفل کتاب» که روزهای دوشنبه در همین ساعت برگزار می شود، یک کتاب و یک نویسنده با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با  مضامین کتاب ها و نویسندگان مطرح دنیا، مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای بهمن به نشانی: انتهای بزرگراه نواب(جنوب) میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، مراجعه کنند یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن 55058437-021تماس بگیرند.

نظر شما