پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۳
کد خبر: ۱۳۰۷۴۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
فرهنگسرای خاتم(ص) به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) برگزار می کند
فرهنگسرای خاتم(ص) همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، ویژه برنامه نخل های استوار را برگزار می‌کند.

تجلیل از جانباز 70 درصد حاج حسن نقاش زاده  در ویژه برنامه نخل های استواربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این برنامه از جانباز 70 درصد حاج حسن نقاش زاده به پاس رشادت‌هایش در هشت سال دفاع مقدس تجلیل می‌شود.

حاج حسن نقاش زاده متولد 1345 تهران است که در دوران دفاع مقدس بر اثر اصابت مستقیم گلوله تانک قطع نخاع و قطع عضو شده است.

وی با وجود اینکه بعد از جنگ ویلچرنشین شده است اما از فعالیت های مختلف باز نمانده و حتی در کارهای منزل به همسرش کمک می کند و آن را عبادت می داند.

این جانباز جنگ تحمیلی می‌گوید: وقتی شما برای عقیده خودتان، عقیده ای که دفاع از خاک وطنتان بوده است رفتید و مبارزه کردید و سلامتی جسمی‌تان را از دست دادید این عقیده پشتیبان شماست و به شما روحیه می‌دهد. جانبازان جنگ همه دارای روحیات بالایی هستند. اکثر کسانی که درآن زمان به جبهه آمدند فاصله سنی بین 15 تا 25 سال داشتند و بعد از اتمام جنگ نیز انگیزه ادامه فعالیت‌هایشان از جمله کسب علوم مختلف یا فعالیت های هنری و کارهای دیگر را داشتند.

آیین تجلیل از جانباز حاج حسن نقاش زاده عصر روز شنبه ششم اسفندماه جاری همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز برگزار می‌شود.

نظر شما