يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۹
کد خبر: ۱۳۰۷۵۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
طی حکمی از سوی مهرداد باقری پبدنی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حامد طراحی به عنوان سرپرست منابع انسانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب شد.
آیین تکریم و معارفه سرپرست منابع انسانی سازمان فرهنگی هنری برگزار شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین تودیع و معارفه سرپرست منابع انسانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با حضور سید سجاد موسوی مدیرکل حوزه ریاست، سعید خدادادی سرپرست معاونت مالی و اداری و جمعی از مدیران، معاونان و همکاران مدیریت منابع انسانی برگزار شد.

در این مراسم سعید خدادادی، سرپرست معاونت مالی و اداری سازمان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و تقدیر از تلاش‌های سرپرست مدیریت منابع انسانی، گفت: سرکار خانم رکنی یکی از همکاران پرتلاش ما در مجموعه منابع انسانی هستند و امیدواریم بتوانیم از تجربیات ایشان در ادامه راه بهره ببریم.
وی افزود: حضور جناب آقای طراحی که قبلا هم سابقه فعالیت در سازمان فرهنگی هنری را داشته‌اند در این مدیریت روح تازه‌ای می‌دمد و منشاء برکات خیر برای پرسنل سازمان فرهنگی هنری خواهد بود.

منابع انسانی یکی از ستون‌های اصلی سازمان است
در ادامه این نشست سیدسجاد موسوی، سرپرست اداره کل حوزه ریاست نیز، منابع انسانی را یکی از ستون‌های اصلی سازمان دانست و افزود: سرکار خانم رکنی شخصیتی بسیار متواضع و دلسوز هستند و آنچه در حوزه مدیریت منابع انسانی اهمیت دارد همین دلسوزی است. در مدت سرپرستی مدیریت منابع انسانی ما از نزدیک شاهد تلاش‌های ایشان برای مرتفع کردن مسائل پرسنل سازمان بودیم و انشالله این مسیر با حضور جناب آقای طراحی که تجربیات ارزشمندی در این حوزه دارند نیز ادامه می‌یابد.
همچنین در این نشست فریده رکنی، سرپرست پیشین منابع انسانی سازمان گفت: منابع انسانی امانتی در دست بنده بود که در این مدت تمام تلاشم را کردم که آنچه در توانم است برای خدمت به مجموعه انجام دهم. 
وی ضمن تشکر از معاونت مالی و اداری و همکاران منابع انسانی افزود: منابع انسانی همواره خانه اول من بوده است و همیشه تلاش کرده‌ام با دل و جان برای پیشبرد اهداف مجموعه تلاش کنم. امیدوارم این تلاش موجب سربلندی سازمان و مجموعه بشود.

محور خدمت‌گزاری، اولویت اصلی ما خواهد بود
همچنین حامد طراحی، سرپرست جدید این مدیریت نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های سرپرست پیشین، منابع انسانی را یکی از ارکان اصلی هر سازمان عنوان کرد و افزود: محور خدمت‌گزاری اولویت اصلی ما خواهد بود. منابع انسانی باید بتواند آنگونه که در شان همکاران سازمان فرهنگی هنری است، پاسخگوی پرسنل باشد، چراکه این موضوع تاثیر مستقیم بر انجام ماموریت‌ها و برنامه‌های سازمان دارد.
وی ادامه داد: منابع انسانی، سرمایه مهم هر سازمان است. خصوصا در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که دارای پرسنل متخصص و پرتلاش است. نگهداشت این سرمایه یکی از وظایف اصلی مدیریت منابع انسانی است.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های فریده رکنی، حکم حامد طراحی، سرپرست جدید مدیریت منابع انسانی به وی اهدا شد.


نظر شما