جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۶
کد خبر: ۱۳۰۷۸۰
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
بازی های رومیزی نوجوانان با عنوان "اشاره" با حضور نوجوانان ناشنوا به میزبانی مربیان و تسهیل گران بازی های رومیزی مدیریت فرهنگی هنری منطقه9 و با استفاده از بازی های مهیج، فکری و خلاق در روز دوشنبه 8 اسفند ماه از ساعت 10 در مدرسه نظام مافی میزبان علاقه مندان خواهد بود .

خانه فرهنگ شمشیری میزبان بازیهای رومیزی نوجوانان ناشنوابه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه9 ، نوجوانان ناشنوا در یک کشمکش و تقلا برای کسب هویت، استقلال و بهبود سیر تکاملی خودشکوفایی، با دشواری­ها و پیچیدگی­های زیادی مواجه هستندبه این منظورخانه فرهنگ شمشیری با مشارکت آموزش و پرورش ، بازی های رومیزی ویژه نوجوانان ناشنوا را برگزار می کند.

مهمترین جنبه بازی های رومیزی جنبه اجتماعی آن است که باعث می شود فرد بتواند با دیگران ارتباط بگیرد و این ارتباط کمک می کند با همسالان و خانواده روابط عمیق تری داشته باشد در بازی یاد می گیرند به موقع تصمیم گیری کنند و دنبال راه حل مسئله باشند .

شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به مدرسه نظام مافی واقع در خیابان شمشیری خیابان رعنایی مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 66649691تماس بگیرند.

نظر شما