شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۵
کد خبر: ۱۳۰۸۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
تعدادی از نوجوانان و مسئولان فرهنگی هنری منطقه یک با حضور در منزل شهیدان جاویدالاثر سیّدمحسن احمدی و سیّدرضا احمدی و تکریم مادر و پدر شهید، از ایشان برای حضور در آیین تجلیل از مادران چشم به راه دعوت کردند.
برای شرکت در آیین تجلیل از مادران چشم به راه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،در آستانه سال روز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان و هم زمان با تکاپوی فرهنگسراها و مناطق 22 گانه شهر تهران برای اجرای برنامه «مادران چشم به راه» و معطر شدن فضای شهر به عطر یاد و نام شهدای جوان و نوجوان، مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک و فرهنگسرای ملل نیز بنا دارد تا از مادر شهیدان جاویدالاثر سیدمحسن و سیدرضا احمدی، برادران شهید جوان و نوجوان منطقه تقدیر کند.
به همین مناسبت تعدادی از نوجوانان دانش‌آموز و مسئولان فرهنگسرای ملل با حضور در منزل پدر و مادر شهیدان، از آنان دعوت کردند تا در این برنامه حضور پیدا کنند. شوق و اشتیاق زاید الوصف دانش‌آموزان نوجوان، خوشحالی و رضایت خاطر پدر و مادر شهیدان، بوسیدن دست مادر شهید توسط نوجوان دختر و حاکم شدن فضای احساسی و روحانی از بهره‌های معنوی و مهم‌ترین نکات مشهود این دیدار بود.

پس از دیدار با خانواده شهدا، گروه اعزامی بر مزار شهدای والامقام گمنام منطقه یک در امام‌زاده علی اکبر علیه السلام چیذر حضور یافتند و با قرائت فاتحه و نثار گل و گلاب‌افشانی با آرمان شهدا تجدید میثاق کردند و برای توفیق اجرای شایسته مراسم تقدیر از مادر چشم به راه، از شهدای گمنام استمداد طلبیدند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تاریخ و محل اجرای برنامه و سایر برنامه‌های فرهنگسرای ملل می‌توانند با شماره‌های 22671719 یا 22246984 تماس تلفنی گرفته یا به پیام‌رسان بله به آدرس@melalfarhangsara ، پیام‌رسان ایتا به نشانی @farhangsaramelal یا صفحه فرهنگسرای ملل در روبیکا و روبینو به نشانی @melalfarhangsara به نشانی مراجعه کنند.

نظر شما