جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۳۰۸۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
کانون نوجوانان فرهنگ‌سرای معرفت با هدف شناخت استعدادها و توانمندی‌های نوجوانان از بین علاقه‌مندان عضو فعال می‌پذیرد.

استعدادیابی در کانون نوجوانان فرهنگ‌سرای معرفتبه گزارش روابط عمومی فرهنگ‌سرای معرفت ، واحد فرهنگی فرهنگ‌سرای معرفت با مشارکت سرای محلات شهران جنوبی و شمالی جهت برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های هدفمند ویژه نوجوانان، از بین نوجوانان فعال و علاقه‌مند عضوگیری می‌کند.

بر اساس این گزارش، با توجه به جمعیت قابل ملاحظه نوجوان منطقه 5 و به خصوص محله شهران ، فرهنگ‌سرای معرفت با مشارکت سرای محلات شهران جنوبی و شمالی کانون نوجوانان را راه اندازی کرده است و قصد دارد ضمن استعدادیابی این نوجوانان به صورت هدفمند برای آموزش، اوقات فراغت، برنامه های فرهنگی هنری ویژه این گروه برنامه های متنوعی را برنامه ریزی و اجرا کند.

این گزارش می‌افزاید، علاقه مندان می توانند با مراجعه به واحد فرهنگی فرهنگسرای معرفت و سرای محلات ضمن تکمیل فرم عضویت با ارائه کپی شناسنامه و دو قطعه عکس پرسنلی به عضویت این کانون دربیایند و از برنامه‌های متنوع و مفید آن بهره‌مند شوند.

علاقمندان برای عضویت می توانند همه روزه ساعت 8 تا 16 به فرهنگ‌ سرای معرفت واقع در بلوارشهران، بعداز زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 44301444(واحد فرهنگی) تماس بگیرند.

نظر شما