جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۳۰۸۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
همزمان با روز جوان، ویژه برنامه «مادران چشم به راه» و مراسم تجلیل از مادر شهید صفامنش در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.‌
ویژه برنامه «مادران چشم‌ به راه» در فرهنگسرای رسانه
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با ولادت حضرت علی اکبر سلام الله علیه و روز جوان، ویژه برنامه «مادران چشم به راه» به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود. 
این ویژه برنامه با هدف تجلیل از مادران والامقام شهدا که جوانان خود را در راه دفاع از میهن به جبهه های نبرد حق علیه باطل فرستادند، در سراسر مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار می‌شود. 
فرهنگسرای رسانه با هدف گرامیداشت مقام شامخ این مادران بزرگوار، مراسم تجلیل از مادر شهید مفقود الاثر محمدرضا صفامنش را در قالب همین ویژه برنامه برگزار می‌کند. 

شهید صفامنش متولد سال ۱۳۴۴ در تهران است. وی به عنوان نیروی بسیجی در جبهه ها حضور پیدا کرد و در بهمن ماه سال ۱۳۶۱ به دست نیروهای بعثی به شهادت رسید. تاکنون اثری از پیکر پاک وی پیدا نشده است.‌

براساس این گزارش، ویژه برنامه مادران چشم به راه به همت فرهنگسرای رسانه روز شنبه ۱۳ اسفندماه از ساعت ۱۶ در سالن یونس شکرخواه این فرهنگسرا برگزار می‌شود. 
از عموم علاقه‌مندان دعوت می‌شود تا در این مراسم نورانی حضور پیدا کنند. مادر شهید صفامنش سالهاست که چشم انتظار خبری از فرزندش است.
انتهای پیام/

l
نظر شما